MEDIJI

Kreativnim koracima u nove izazove!

Poduzetništvo podrazumijeva promjene, shvatite ih kao izazov.

LEPEZA RAZLIČITIH DJELATNOSTI

Onoga tko kreira ne možete staviti u kalup

Ovo je najpozitivnija istina koje se mnogi boje, ponekad oni koji su sami takvi, a ponekad oni koji pokušavaju učiniti nemoguće, ali kreativca nikada nećete staviti u kutiju, u ravnu liniju s “normalnim” ljudima. Jednostavno je i zašto, jer takav scenarij neće funkcionirati za nikoga.

Da krenemo od početka

Ako ste malo bolje pogledali ovaj web već vam je jasno da tu ima svega. Dobro bi bilo krenuti baš od početka pa staviti “crno na bijelo” što je sve bilo i prije ovoga što danas možete pročitati o nama, ali trajalo bi to, pa ćemo se fokusirati na ovo čime se danas bavimo.

Timski rad

Jasno je da u našem timu nikada nije dosadno. Imamo nekoliko bitnih principa kojih se uvijek držimo. Naša misao vodilja uvijek je ta da održimo ugodnim naše poslovno okruženje, da uživamo u poslu, da radimo s ljudima s kojima se potpuno razumijemo, da svatko radi ono u čemu je najbolji, i na ovaj način bez problema funkcioniramo kao tim koji radi kao podmazani kotačić, i uz to, ne bojimo se novih izazova.

Kao velikom kreativcu uživanje u onome što radim mi je ključno kako bih uvijek dala svoj maksimum, a sreća je ostvariti da i oko sebe imaš takve ljude.

Turizam, poljoprivreda, veleprodaja

Od djelatnosti kojima se i sada bavimo prve su bile veleprodaja promotivne i zaštitne odjeće i opreme i pružanje usluga smještaja u luksuznoj Villi Mons Aureus. Ove smo dvije djelatnosti s godinama znatno proširili te svojim kupcima nudimo vrhunsku uslugu po njihovoj mjeri.

Svaki poduzetnik mora biti svjestan promjenjivosti tržišta što znači da i djelatnosti mogu i trebaju biti promjenjive, neke gasimo, neke nove isprobavamo. Dišemo s tržištem.

Impuls razvoja

Malo više o tome što i kako radimo ispričala sam ekipi Osječke TV za emisiju Impuls razvoja koja prati poduzetničke priče iz raznih djelatnosti na našem području, a koje svojim rezultatima doprinose društvu i gospodarstvu.
Osim priče o poslu željela sam se dotaknuti i onog jako bitnog, ljudskog faktora. Svaki kreativac uvijek razmišlja o tome kako ispuniti faktor potražnje na tržištu, ili ljepše rečeno, želje kupaca, a uvijek je plus kada u blizini ima još takvih ljudi.